Sastavljanje svih vrsta trgovačkih ugovora

> Sastavljamo i savjetujemo prilikom sklapanja svih vrsta trgovačkih ugovora.

Trgovački ugovori su takvi ugovori što ih sklapaju trgovci među sobom u obavljanju djelatnosti koje čine predmet poslovanja barem jednoga od njih ili su u vezi s obavljanjem tih djelatnosti.

To su dvostrani pravni poslovi koji nastaju očitovanjem volje dvaju ugovornih strana, stvarajući obvezu samo za jednu stranu (jednostranoobvezujući ugovori) ili za obje strane (dvostranoobvezujući ugovori).

Trgovački ugovori uređeni su Zakonom o obveznim odnosima. Neki od karakterističnih trgovačkih ugovora su ugovor o nabavi trgovačke robe za daljnu prodaju, ugovor o asignaciji između dva ili tri trgovačka društva, ugovor sa ekskluzivnim zastupnikom ili distributerom, ugovor o cesiji, ugovor o kreditu, ugovor o otpremi (špediciji), ugovor o trgovačkom zastupanju i sl.

Kvalitetna priprema i izrada ovakvih ugovora jamstvo je sigurnosti i napretka poslovanja.

Trgovački ugovori su najčešće ugovor o nabavi trgovačke robe za daljnu prodaju, ugovor o asignaciji između dva ili tri trgovačka društva, ugovor sa ekskluzivnim zastupnikom ili distributerom, ugovor o cesiji, ugovor o kreditu, ugovor o otpremi (špediciji), ugovor o trgovačkom zastupanju i sl.

Sastavljanje svih potrebnih trgovačkih ugovora kojima se uređuju poslovni odnosi.