UPOZORENJE O LAŽNOM KORIŠTENJU NAŠEG IMENA: sve naše klijente i zainteresirane stranke obavještavamo kako se netko u posljednje vrijeme nedopušteno koristi našim imenom na internetu, na način da je kreiran lažni email pod adresom ljubicivanodvjetnik@gmail.com. Također, ista osoba je napravila lažni Google My Business profil pod našim imenom te tako lažno obmanjuje cijelu javnost. VIDI DETALJNIJE

Zakon o stvarnim pravima FBIH

O zakonu

Zakonom o stvarnim pravima FBiH uređuju se stjecanje, korištenje, raspolaganje, zaštita i prestanak prava vlasništva i drugih stvarnih prava i posjeda. Ispod ovog teksta možete preuzeti Zakon o stvarnim pravima na razini Federacije Bosne i Hercegovine, dok zakon koji se primjenjuje na razini Republike Srpske možete pronaći na stranicama Narodne Skupštine RS.

Što su uopće stvarna prava?

To su pravo vlasništva, pravo građenja, založno pravo, zemljišni dug, pravo stvarne i osobne služnosti te pravo stvarnog tereta.

Odredbe Zakona o stvarnim pravima FBiH koje se odnose na pravo vlasništva, shodno se primjenjuju na sva druga stvarna prava, osim ako za njih nije zakonom drukčije propisano niti što drugo proizlazi iz njihove pravne prirode.

Preuzmi dokument

Zakonom o stvarnim pravima FBiH uređuju se stjecanje, korištenje, raspolaganje, zaštita i prestanak prava vlasništva i drugih stvarnih prava i posjeda.

Broj čitanja:  9678

U Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj: Provjera pravnog statusa nekretnine; Provjera nekretnine u zemljišnim knjigama i katastru; Pronalazak željene nekretnine; Ugovori; Uknjižbe; Investicijske studije; Otkup nekretnina /

Stjecanje državljanstva BiH; Ispis iz državljanstva BiH; Radne dozvole za strance; Ishođenje viza; Rješavanje pitanja boravka i boravišnih dozvola